Friday, September 4, 2009

my little zoen 贝贝

洗澡出来,家里小孩正开着‘济公传’给家婆看。贝贝也一股爬过去坐在电视机前。 我的眼睛差点就吐了出来, 哇塞!怎我和肥的生产出一个电视迷?!因为我是哪种放着电视机集灰尘的!
I walked out from bathroom, and the children were playing a TV program for my Mother in Law. My little ZOEN, craw over and sat in front of the TV. At the moment, my foot was on my head. How come none of myself or hubby is a TV fans, but my little ZOEN seems does!. My TV is dust collector.

很专注的看着节目的过门!
was concentrated on the TV

Singing with the song (ah ma is at the back)
和着音乐唱歌 (阿嬤坐在后面)

something interesting attracted her attention, and her feeling followed the program
她的面部表情跟着剧情而变化

she adjusted the siting position after a while
背酸了还会调整坐姿

我的贝贝给我带来欢乐,虽然我并不赞成她看电视,但是‘济公传’的内容有教育性,可行吧!

5 comments:

珊珊 said...

除了贝贝,难道就没有别的吗?

khengsiong said...

Watch TV never mind. Hopefully not alcoholic.

我me said...

她看到很‘肉紧’哦!。。好像很紧张、刺激酱!

shin hui said...

她長大了呢
你把他養的好好哦 ^.^
好大一只...

三姨 said...

珊姐:贝贝是写给肥的看的!

KS: Will train her for alcohol when
she reach upper secondary..hehe

漂亮的我:对咯,她看戏的神情好像在告诉你她明白剧情似的。

Shin Hui Mummy, 也想看看你的禹禹哦,开放给我咯...:)